Snížení otáček asynchronního motoru

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Neděle Leden 6 16:59:10 CET 2013

No nezabilo by nás to, ale jde mi spíš o nějakou přiměřenost, celý ten
krám stál něco přes 25K, takže zvednout cenu o dalších 10%, jen aby to
slušně fungovalo se mi nechce. Já ty otáčky nepotřebuju řídit, jen
snížit, pak nechat tak a pokud možno na to zapomenout. Frekvenční měnič
je přeci jen příležitost, jak si do domu vpašovat další kurvítko :-D

Jinak děkuji za všechny tipy, zkusím se s tím nějak vypořádat.
Ještě mně napadla jedna věc - dá se nějak bez demontáže, jen měřením na
přívodech, zjistit, jestli je ten motor aynchronní nebo komutátorový? Že
je asynchronní, to si jen myslím, ale třeba ve vysavači jsem měl
komutátorový motor, který se řídil triakovým regulátorem...

JF