sporic energie

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Leden 6 12:42:43 CET 2013

Nám vzrostla spotřeba nasazením digitálního elektroměru asi o třetinu. Už
jsme to tady před nějakou dobou probírali. Taky mám ten pocit. Zlatej
elektromechanickej, kterej nešel očůrat bulharskýma konstantama v programu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Kubáč" <petrkubac na 802.cz>

NEchchi sirit blbou naladu, ale vubec bych se nedivil kdyby CEZ a jemu
podobni v tichosti predpokladali ze cos (FI) = 1 a podle toho i uctovali, a
prechod na digitalni elektromery pracujici timto zpusobem bylo jen skryte
zdrazeni, ktere se nikomu nemusi nehlasit a do zprav TV NOVA se kvuli
nevzdelanosti verejnosti nedostane ...

Zdravi Petr Kubac