PCB toner-tranferem, leptany v persulfatu

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Leden 6 11:40:47 CET 2013

Som za to veci prilis nekomplikovat :-) Rezist nanasam v kupelni, priamo
v umyvadle. Tlmene svetlo si urobim zakrytim lamp, ktore mame na zrkadle
nad umyvadlom. Prvu vodu povytlacam uterakom, potom dovytlacam a
doutieram kuchynskymi utierkami. Pripravenu dosku si prenesiem do izby
vlozenu medzi papiere. Zapnem laminator, kym sa zohreje, je doska
subjektivne vyschnuta. Neviem, ci je nutne este ju dosusat, ziadne
problemy s laminovanim som nepozoroval. Dosku vlozim do zohnuteho
papiera (bezneho pre tlaciarne), do laminatora ju vkladam zhybom napred.
Potom ju otocim v papieri o 90 stupnov, aby to opat mohlo ist zhybom napred.

miro