PIC18F67J60 rele na vystupech

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Leden 6 09:32:31 CET 2013

Nakonec jsem se rozhodl to reklamovat, sice by to mohlo takhle fungovat, jak
pisu nize, zatim se z toho nezakourilo, ale melo by to chodit i bez tech
pulldown rezistoru. A take by sepnuti RB1 nemelo ovlivnovat RB0. Jen tedy
porad nevim, jestli ten problem je primo v PICu, nebo v programu. Prochazel
jsem forum
http://tinycontrol.eu/forum/index.php , ale nenasel jsem nic o podobnem
problemu.
Dekuji za rady
Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Vladimir Nerud
Sent: Friday, January 04, 2013 11:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: PIC18F67J60 rele na vystupech

Tak nevim, jestli uspech, ale:
na pin RB1 jsem dal rezistor 1k2, na RB0  K56 a...spina to. Kdyz jsem dal
oba rezistory stejne, tak RB0 nespinal.
Jen se trochu bojim, abych ten vystup nepretizil. Plati udaj z datasheetu
Maximum output current sourced by any PORTB and PORTC I/O pins.....25 mA
tzn. ze muzu kazdy zatizit 25mA?
A jeste jedna zvlastni vec. Kdyz jsem dal na oba porty stejne pull down
rezistory 1k2, tak RB1 spinal samostatne, ale RB0 sepnul, jen pokud uz byl
sepnuty RB1, samostatne ne!
Vladimir