GSM sit a pohotovostni doba mobilu

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Sobota Leden 5 13:45:28 CET 2013

Aby se to lepe priblizilo dobe pred x lety tak bych telefon zapnul jen na
pasmo 900 ne 1800

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: 5. ledna 2013 13:17
To: konference HW-news
Subject: GSM sit a pohotovostni doba mobilu

Mám dotaz na lidi, co se orientují v problematice GSM sítí. O co jde:

vlastním "starý" Siemens C55, který na začátku používání vydržel v
pohotovostním režimu cca týden (výrobce udával až 250 hod). Nyní (po x-té
výměně aku) je výdrž v řádu jednotek dnů.

Abych vyloučil vliv příp. nekvalitního no-name akumulátoru, repasoval jsem
akupack a dal do něj kvalitní, nový článek Sanyo s kapacitou dokonce mírně
vyšší, než měl originál. Toto jsem udělal u dvou kusů zmíněného telefonu.

Výdrž obou kusů s novým aku je tři dny...

Mám určité podezření, že jde o nějaký vliv GSM sítě, např. cosi jako
testování komunikace s telefonem, co probíhá mnohem častěji než dříve.
Umístění telefonů se nezměnilo, naopak pokrytí je výrazně lepší, takže bych
očekával, že telefon nebude tak často "vyzýván" ke zvýšení vysílacího
výkonu.

Teze o Velkém Bráchovi a aplikaci odposlechu (telefon hodně vysílá) zatím
vypustíme ;-)

Názory? Prosím odborné, ne spekulace.

Díky

---