Re: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 4 23:38:48 CET 2013

Teda mozna jsem uplne mimo, ale kdo by mel topit do toho bojleru?
Ten kotel (pokud popis odpovida tomu Vasemu kotli) nema nezavisly vystup
otopne vody a vody pro neprimy ohrev bojleru. Takze tam proste je treba
externe pridat rizeni nasmerovani topne vody bud do topeni nebo do bojleru.

Asi by to chtelo napsat, co a jak tam mate zapojeno ted.

PL

From: Jan Půhoný
To: HW-news
Sent: Friday, January 04, 2013 6:03 PM
Subject: Vitodens 100-W - čidlo externího bojleru TUV

Zdravím konferenci,

chci se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s kotlem Viessmann Vitodens 100-W v konfiguraci s externím bojlerem.

Co se týče topného okruhu, tak kotel po sepnutí vstupu pro termostat topí normálně na nastavenou teplotu vratné vody.
Ale nějak se mu nechce topit do externího bojleru, i když dám nastavení TUV na max. Ze servisního manuálu jsem vyčetl že tam je k tomu potřeba připojit ještě nějaké originální Viessmann příslušenství, ale podle mne to bude jen kontakt termostatu externího bojleru nebo maximálně termistor pro měření teploty v externím bojleru... Kromě toho, že se mi to nechce kupovat bych to rád kontroloval z nadřazeného systému ...
Nerad bych to nějak poškodil, proto se prám raději dříve než k tomu zkusím něco připojit to zkusím zkušenějších :-) ... tedy kam a co připojit, kontakt nebo zkusit nějaký termistor?

Toto jsem samozřejmě našel:
http://ecomfort.com/PDF_files/Viessmann/vitodens-100-w_installation_instructions.pdf

Do budoucna - kdybych to chtěl připojit na open - therm: řešil se tady nedávno protokol open-therm - jak je to u kotlů Viessmann - je to opravdu open nebo to funguje jen s originálním příslušenstvím...

Díky za nápady,

Honza Půhoný