Re: Programátor TL866A ?

j s jarin.hw na gmail.com
Pátek Leden 4 07:46:08 CET 2013

S tymto konkretne nie, ale ak chcete lacny programator, skuste si dat
do ebay "Genius G540", napriklad
http://www.ebay.com/itm/Genius-G540-USB-Universal-Bios-GAL-Programmer-EPROM-FLASH-51-AVR-PIC-MCU-SPI-/221091725115
. Mam ho doma, je to neotesana cina, hlavne ovladaci SW, ale funguje.
Pouzivam ho na EPROMky, paralelne FLASHky a z hecu som s nim
programoval aj nejake PICka, hoci na tie mam ine nastroje.
Podobne skusenosti ako mam ja su popisane aj tu http://nostalcomp.cz/g540.php

J.