Nabijanie Li-Ion/Li-Pol Was: LiIon 18650, celovka, skusenost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Leden 3 18:03:17 CET 2013

Nasiel som si cas upravy vyskusat, funguje to presne. Konecna schema:
http://imageshack.us/a/img502/9315/zdrojspinany42vmod.png
V predchadzajucej som mal Q3 nakresleny naopak..
Cervena LED v kolektore svieti dostatocne. Signalizuje iba CC fazu, ale
pre hrubu orientaciu to staci.

No a teraz to este prerobit z vrabcieho hniezda tak, aby sa to voslo do
povodneho krytu :-)

miro