[OT] cerpadlo na precerpavani nemrznoucich smesi

Čtvrtek Leden 3 16:24:16 CET 2013

To jsem kdysi taky zkousel, pres 5l PE kanystr a dopadlo to dobre ale o
fous, kanystr se nejak prestal prat s pretlakem a malem z toho byl
peknej bordel ;-) (skoncilo to lokalni bublinou a redikalne zeslabenou
stenou)
Ted to mam v 25l PE kanystrech a tam bych se pri 2 barech uz hodne
bal... A hlavne az to budu v lete predelavat, tak to bude tak 100l do
sudu. Zkusim spravit to cerpadlo na vrtacku, primarni problem je, ze
vsude tece. Zkusime lecbu silikonem na motory ;-) .