Datash(i)ty Was: Re: Omluva (bylo: Re: Co taky koupite v GM....)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Leden 2 22:52:00 CET 2013

Ano, stretol som sa aj s tym, ze jeden vyrobca vyraba tu istu verziu
tranzistora s prehodenymi pinmi. Oznacenie sa lisi len suffixom za
pomlckou.
Ale zatial ziaden vyrobca nedal kolektor na schematickej znacke ku sipke
:-))

Pozrel som sa teraz na MJT, piny maju BCE. Ten moj je fakt rydzo cinsky
s poradim ECB. Vacsina datasheetov uvadza prave to originalne BCE.
Najprv mi to nesedelo podla zapojenia v DPS, potom som ho pre istotu
pomeral a nakoniec aj nasiel spravny datasheet :-)

miro