Bezdratovy prenos UART

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Leden 2 19:48:41 CET 2013

Pouzivame XBee-Pro s U.fl konektory, typ XBP24-AUI-001J:
http://www.digi.com/products/wireless-wired-embedded-solutions/zigbee-rf-modules/point-multipoint-rfmodules/xbee-series1-module#overview
k tomu externi smerovou WiFi antenu JPA-10 a vykon nastaveny tak,
abychom neporusovali normu. Bezne je pouzivame na desitky az stovky
metru na primou viditelnost. Kdyz jsme je pred lety testovali s 18dBi
antenou na maximalni vykon, tak nebyl problem treba 2km zastinene
kopcem, kdy na sebe anteny nevidely.
Ty moduly na velke vzdalenosti jsou nove, jedou na 868MHz a pro ty velke
vzdalenosti potrebuji odpovidajici anteny. Jak je to s povolenim a s
moznostmi pouziti u nas nevim.
http://www.digi.com/products/wireless-wired-embedded-solutions/zigbee-rf-modules/point-multipoint-rfmodules/xbee-pro-868#overview

Martin Hanek