Re: Re: RE: Anténa pro GPS

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 2 15:04:01 CET 2013

Zdravím,

já to uvnitř nechci používat - má to být rychloměr na okruhovou plachetnici.

Ten původní jsem měl udělaný tak, že zobrazoval na ručičkovém měřidle :-)

A bylo to celkem praktické, ale syn se s tím vyklopil do vody a leželo to v
ní zaplé asi 4 hodiny, takže elektrochemická koroze udělala své.

Například pokovená plocha z té keramiky úplně zmizela.

Asi to zkusím s kouskem drátku a uvidím, když tak následně budu řešit
anténu.

díky za názor

Zapik