Zpetna vazba spinanych zdroju - TL431

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Leden 2 14:37:32 CET 2013

Správně má být TND381-D.PDF

Ale jinak naprosto skvělá příručka, vždycky mi vrtalo hlavou, jak
takovou nelinearitu ve zpětné vazbě počítají. A vlastně úplně normálně :-)

Díky, zase jsem se o něco přiučil. Škoda, že jsem na tuhle AN nenarazil,
když jsem ještě dělal zdroje.

JMN