MPPT Re: Matika v MCU

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Leden 2 13:30:47 CET 2013

2013/1/2 RV <vicek.radek na cpost.cz>:

> No a co mate proti relatku? Kdyz se podivate do kdejake UPSky tak tam tech
> relatek najdete vic nez dost.

Myslim si, ze to relatko nezapada do konceptu, ale je to iba moj nazor
a nemusite s nim suhlasit. Za uvahu by skor stalo zistit meranim
osciloskopom preco sa ta dioda hreje a podla toho zvolit dalsi
engineering. Moznosti je viacej.

> Druha vec, skuste sa pozriet po

> no tohle jsou uz opravdu obstarozni vykopavky s opravdu minimalistickou
> pameti
>
> kdyz uz tak neco z rady dsPIC
> http://www.microchip.com/pagehandler/en-us/family/16bit/
>
> ale jak jsem psal tak znamena to pro mne investice a neverim ze bych si
> nejak pomohl

Ta vykopavka ma v sebe vsetok analog co potrebujete pre spinany zdroj
a druha vec, je ta, ze som ju zvolil kvoli tomu ze mate vyvojove
prostriedky. A ako som sa pozeral, robia sa aj 16f1783, ale to tiez
treba update na kompilator... Ale chapem, ze ked mate zabehnutych par
typov, ktore poznate z pamati, je to tiez vyrazny krok v bastleni. Sam
sa tak tiez rozhodujem. Robim s tym na co mam prostriedky.

A.