MPPT Re: Matika v MCU

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Leden 2 12:06:11 CET 2013

Dobry den,

ja len dve poznamky. Ked uz mate robene vsetko elektronicky, davat tam
relatko nebude asi idealne riesenie... Druha vec, skuste sa pozriet po
PIC, ktore su urcene na spinane zdroje, motory a podobne. Mna napadol
taky 16c782. Myslim, ze by to bol idealny kandidat na Vasu aplikaciu.
Ale robia sa aj ine typy, a svoje caro ma aj rada HV...

A.