Viceucelovy vysavac

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Leden 1 23:08:44 CET 2013

Philips byl tu dlouhé roky v kostele a sál, no prostě moc, a protože máme s
vysavačema fakt problém (6 dětí), tak jsem teď pořídil domů červeného
philipse za 1700 (1900W) a máme u něj regulátor na půlce. Vybíral jsem v
kamenném krámě, ťukal jsem do plastů až si prodavači ťukali, no a tento byl
nejlevnější co měl houževnaté a silnější plasty, měl hadrový pytlík. Hubice
je u všech značek stejně (pitomá, nám se taková rozpadne do roka).
Prostřídali jsme kdejaké značky a principy, ale zatím tento vypadá nejlíp.
Při max výkonu se s ním nedá vysávat.

----- Původní zpráva -----
Od: Petr Hracek

Mate nekdo zkusenosti, testy a jak je to se spolehlivosti?

Chci tim vysavat, cistit calouneni a i cistit koberce.

Nasel jsem tyto:
http://www.mall.cz/viceucelove-vysavace/philips-fc-6843
http://www.mall.cz/viceucelove-vysavace/zelmer-aquawelt-919-0-sp
http://www.mall.cz/viceucelove-vysavace/eta-efektiv-0869-90000