Mechanický programátor - pračka

Halen halen na seznam.cz
Úterý Leden 1 20:21:51 CET 2013

Zdravím,

na Nový rok jsem opravoval :-) Příbuzní chtěli opravit pračku - prý se
zasekává programátor. Tak jsem jej vymontoval profouknul opatrně
vzduchem (sprej) a nenapadlo mě nic lepšího, než na ponku zapojit
motorek na 230V. Programátor normálně pracoval udělal přesně jednu
otáčku. Zamontoval jsem jej zpátky, vše sesadil. Teď jsem ve stavu, že
je program (ukazatel) posunutý cca o 1.5cm. Je možné že se to stalo tím,
že motorek pořád pracoval i v polohách kde se odepnou kontakty a
programátor se zastaví? Lze to ještě dát do kupy?

Honza