Teplovodive lepidlo

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 1 14:46:23 CET 2013

 1.1.2013, 14:40:01

Vzhledem k tomu, ze elektrovodive laky a lepidla jsou take casto na
bazi praskoveho Ag, je to IMHO sazka do loterie (velikost a tvat
castic Ag, viskozita a smacivost pojiva a pod)
Klasaicke teplovodive pasty jsou smesi silikonove vazeliny a oxidu
zinecnateho. Dnes uz asi jsou nejake hi-tech pasty (za velmi Hi cenu)
ktere budou mit nejake lepsi plnivo, ale ten ZnO je INHO stale
nejbeznejsi. Nenapada mne zadny duvod, proc by jej neslo primichat i
do epoxidu, ci jineho lepidla. A je snadno dostupny, v kazdem lepsim
barvy-laky jako zinkova beloba cca 50-100Kc/ pul kila.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz