Reverzne inzinierstvo, GIMP

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 1 13:34:23 CET 2013

Dakujem vsetkym za rady. Nakoniec som pomocou Gimpu dosiahol presne to,
co som chcel.

Urobil som si samostatny obrazok s priesvitnou vrstvou, v ktorej su
zakladne suciastky vo vsetkych otoceniach (bielu vrstvu pozadia som
pridal len kvoli kontrastnemu zobrazeniu v Gimpe):
http://imageshack.us/a/img62/5918/5znacky.png

Znacky vystrihujem a kopirujem do finalneho obrazku, vrstva "schema".
Patricne ich ponatahujem, pripadne ciarami dotiahnem spoje. Nakoniec to
az take pracne nie je a vyzera to presne tak, ako ked som si rukou
kreslil do vytlacenej fotky.
http://imageshack.us/a/img338/341/6vysledok.jpg
Takto som si predstavoval vysledok, z neho si schemu do Eagla odkreslim
rychlo.

-Beriem, ze bitmapove pozadie v Eagli sa nejako zvladnut da. Otazna je
pracnost jednak s farebnostou a kontrastom a aj s naladenim velkosti,
aby sa schematicke znacky nemennej velkosti dali nejak rozumne umiestnit
na spoje povodnej DPS v pozadi.
Suciastky vo finalnej scheme v Eagli aj tak musia byt rozmiestnene
logicky prehladne a nie nahadzane tak, ako su na DPS.

-LibreOffice beriem ako rozsirenie obzorov, venovat sa mu budem, ked
bude cas. Teraz by to bolo trapenie :-)

miro