Identifikacia SMD suciastky

Jozo svk0421 na gmail.com
Čtvrtek Únor 28 06:50:46 CET 2013

On 27. 2. 2013 15:48, Petr Labaj wrote:
> Proc potrebuje pred kazde servo stabilizator?
V modely ma 6 digitalnych serv s tahom vyse 6kg/cm. Pri zatacke zaberaju
v podstate sucasne, takze keby bol regulator jeden, musel by byt
dimenzovany aspon na 10A. U linearnych LDO by to bol asi problem. Keby
to aj bolo technicky mozne, kvoli rozmerom by na 99% do trupu nevosiel.
Dnes sa F3F/F3B vetrone robia tak, ze maly prijmac, 2 serva a baterky su
tam totalne nadoraz. On  ma konkretne Sodomkov Viking 2.

Prijmac ma uz taky, co podporuje vyssie napatie, preto nemusi pouzit
externy stabilizator. Robia sa aj take serva, lenze tieto MKS nie. A oni
su zase momentalne povazovane za najsamlepsie, takze vsetci sa z nich
idu pokakat :-) Dat tam 4xNiMh ako kedysi uz nejde, lebo ani eneloopy
nestihaju pokryvat spicky a spatne hlasenie na 2.4Ghz vysielacoch potom
stale indikuje nizke napatie. NiCd to sice zvladaju, ale kapacita je
priliz nizka. Aj keby clovek zobral na kopec 3 sady, menit ich je
nemozne kvoli stiesnenym rozmerom.

Inak neodpisal mi, takze neviem ci tam naisto maju napajkovany dodatocny
tantal, ale budem predpokladat ze ano...

j.