AVR ATmega128 - podivný pinout?

Ondřej Staněk ostan89 na gmail.com
Středa Únor 27 17:25:44 CET 2013

On 27.2.2013 13:38, Jan Tichavský wrote:

> Tedy to, že se obvykle programuje přes SPI piny, nelze považovat za
> pravidlo.

Děkuji, uhodil jste hřebíček na hlavičku! Moje intuice že to bude
fungovat stejně jako na jiných AVRkách byla zavádějící, je potřeba číst
důkladně všechny datasheety.
Ale stejně mi pořád vrtá hlavou proč na té desce nadrátovali
programovací konektor na piny PB5..7, a ne na PE0, PE1, PB1, jak se
člověk dočte v datasheetu.
Bootloader v čipu není, ATmegu se mi podařilo programovat standardně
přes SPI  (fungovaly programátory USBasp i STK500v2).

Ondra Staněk