Re: Re: OT: placeni poplatku za radio v mobilu (bylo: Re: Lacne a "hlupe" telefony)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Únor 27 15:40:49 CET 2013

No uprime jestli Vas mám nasr...., tak v tom chytrem zakone koncesinarskych
poplatku,
je takova krasna klauzule, dam priklad, prodate vsechny prijimace, hlavne v
autech pryc

z firmy ok, poplatky platit nemusite. Zamestnanci si daji da auta svoje
autoradio, pokud v

tom aute bude nejakou dobu tusim 3 mesice, tak opet zase musite platit vubec
nevadi,

ze to nemate ve firemnim ucetnictvi, proste se to zdrzuje u Vas ve firme a
tim se stavate

platcem koncesinarskych poplatku, proste silene.........

Jasne neco jineho je pravni dokazatelnost neco jine je bla bla....

Ale ten princip v tom zakone je fakt na ranu... Spravedlivejsi by mi to
prislo, treba platba

podle poctu zamestnancu, ale i to je pekne na budku.....

Zdenek Aster