OT - Opet platebni karta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Únor 27 14:23:19 CET 2013

Původní zpráva ze dne 27.2.2013 od Na:

> A zkousel jste tu kartu nacist v ctecce karet? Jake vraci ATR? :-)

Nezkoušel. Nějaké čtečky karet mám sice někde v garáži, ale to už je
historie.

> Btw co je to "nefunguje", on v chipu je ulozen pin a jak tu nekdo
> psal, ze bankomat necte cip tak to neni pravda, vetsina bankomatu
> umi i pin ulozeny na cipu zmenit anebo do chipu nahrat resetovaci
> skript :-)

No nefunguje stejně, jako jsem psal tehdy - čtečka na pumpě nahlásí
chybu čtení karty nebo chybu čtení čipu nebo tak nějak. Prostě odmítne
hned po vložení, vůbec se na PIN nezeptá, o nic se nepokusí.

Schválně zavolám do banky, ale dost silně pochybuji, že tam budou něco
vědět. Zřejmě mi nezbyde, než jít něco někam nakoupit. Akorát nevím,
co by to mělo být :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem