OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Únor 27 12:08:52 CET 2013

Opravdu se nechci hádat, sám ty rozdíly nemám nastudované, ale doporučil
bych si nějaká ta srovnání najít a podle toho se rozhodnout, co nasadit.
Hlavně bych si ověřil režii host OS, přecejenom se nejedná o supervýkonný
server a pár procent výkonu navíc se může hodit...

> Ano, opravdu mám dost potřebných licencí.

> Tak tady bych se asi hádal, podle mě i OEM Windows 7 třeba Professional
> je možné provozovat ve virtuálu, EULA na to pamatuje.
> Nicméně nemám OEM licenci a dokonce ani ne OEM Windows 7. Vždyť je to
> server...

Na testování na jednom fyzickém železe OEM asi provozovat jde, na clusteru
na ostrý provoz zaručeně ne, tam jedině SA.

> No však já vím, jak se co licencuje, trochu do toho dělám :-)

Tak to gratuluju, to kolikrát neví ani v českým Microsoftu... ;)