Re: Identifikace programu/konverze schématu

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Únor 27 11:48:25 CET 2013

Kdyz je rec o konverzich, neumite nekdo prekonvertovat SCR pro Eagle do
neceho co prectu v PCadu nebo Altium ?
Konkretne mi jde o toto
http://www.rofa.cz/rofa/download/TS10037/RJ45+TRAFO+LED.SCR

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka <zaloha na volny.cz>
Datum: 27. 2. 2013
Předmět: Re: Identifikace programu/konverze schématu

"Ano, chybí tomu knihovny, to už jsem taky zjistil...

Nicméně přece jen existuje viewer OrView (samozřejmě třetí strany,
zmrdifirma Cadence na to klasicky kálí). Je malinkatý, funguje i ve Wine
a zobrazí i v trial módu (jde o shareware) alespoň fragment schématu.

Viz příloha, třeba pomůže alespoň takové částečné zobrazení.

http://www.hq-elektronic.eu/data/oview108.zip

Takovéhle věci (naprosto bezdůvodná nečitelnost po nějaké době) mě
dokáží hodně vytočit, tak se snažím.

Navíc se to může velmi dobře stát a hodit i mně (přestože OrCAD nemám a
nepoužívám), jde o princip.

---
Jirka