OT - Opet platebni karta

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Únor 27 11:43:14 CET 2013

Tezko rici, ale vysvetle te mi  proc banka neprecte prouzek, pri online
overeni nezjisti zda ma mit karta chip a pak neprovede kontrolu zda na karte
je?

Misto toho vyplaci na kopie karty prachy,ktere musi nasledne refundovat ze
sveho banka?

Nemyslim, ze je to nenapadlo, zrejme v tom bude nejaky technicky problem.

Co jsem cetl snazi se myslet i na takove detaily jako je geograficka poloha
bankomatu, kdy by vam bankomat nemel vyplatit penize v Karakasu a za hodinu
v Praze.

Zatim jsem nenasel odvahu sehnat nejaky volne stojici bankomat a podrobit ho
reverznimu engeneeringu :-)