OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 26 20:43:26 CET 2013

Jo, tak to jsme na tom stejně. Ale "vocaď až pocaď", prostě necelá 1/4 W
na rozvodné síti (a možná ještě méně - chce to experiment s pár různými
optrony) mi nepřijde jako něco, co by vůbec stálo za řeč. Zejména v
souvislosti s tím, co máte jinak trvale, resp. často zapnuté.

Když tedy budu "ekologický" a promítnu to do celkového pohledu, tak Vaše
řešení k tomu přidává x dalších součástek, jejichž skutečná cena (myslím
tím jejich vliv na související záležitosti a procesy) je úplně někde
jinde, než těch pár Kč.

Možná bych to přirovnal k "mámo, v Lidlu na druhým konci města ta věc
nestojí 51 Kč, ale jen 48"...

No nic, abychom neupadli do žabomyších sporů...

---
Jirka