OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 26 15:28:47 CET 2013

Mně se to líbí, je to jedno ze známých a nabízejících se řešení.
"Nestandardních" věcí tam jistě máte moře, tak proč nepřidat další.

Jen ten C bych nesdružoval, ale měniči bych dal jeho vlastní a se
sběracím v PC zdroji ho spojil přes menší tlumivku, příp. dvě (na obou
stranách -  jen kvůli VF rušení).

---
Jirka