OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Úterý Únor 26 14:16:48 CET 2013

Zdravím,

na to jsem si našel MB Intel 2800MT (vím, Atom, na domácí serverování to
stačí) a k tomu zdroj Mean-Well PSC-100. Deska je na 8-19V a zdroj dává
13.6 a ještě umí nabíjet 12V Pb baterii a má odpojovač baterky. Ještě
bych potřeboval dořešit vypnutí linuxu při vybití baterie - zdroj to
signalizuje, ale já to zatím ignoruji, protože mám jednak 30Ah baterii a
pak nemám volný seriák. Zatím byly výpadky krátké, ale až začnou na jaře
produkovat OZE, může to být veselejší. Už máme výpadky jak v 80. letech.

Pavel Krafčík