Vstupy a výstupy připojitelné k PC.

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 26 11:07:51 CET 2013

Doporučuju je všude, čili tam, kde je rozhraní kousnutelných a
nekousnutelných obvodů. Neboli přesně mezi I/O PCF8574 a další stupně,
ať už vstupní, nebo výstupní.

Relé je teoreticky taky galvanické oddělení, ale přece jen má jednak
cívku, na které přes použití ochranné diody mohou vznikat špičky, jednak
může být na jeho kontaktech a tedy v "blízkosti" logiky značný rušivý
potenciál.

Prostě optrony se mohou jevit jako poněkud overkill (zejména v době
katování kostů), ale je to sázka na jistotu.

---
Jirka