Re: Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Únor 26 07:35:29 CET 2013

Dobre rano Saso,
co mne se tyce, vubec se nemusite omlouvat, ty "stara" schemata se mi
libi, klidne bych si neco povesil doma na stenu.... No to neni vubec
spatny napad, to budu realizovat:) Ale to odbocuji.
Mne prijde spis zajimave, ze v reakci na vas 125k obrazek se tu
rozmohlo 20 dalsich priloh s naprosto stejnym obsahem, jen ruzne
"zmensenych", takze ve vysledku narvali do konfery ZBYTECNE mnohem vic
dat.
Marek