Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 26 00:29:13 CET 2013

S tím se nedá než souhlasit, ale mám osobní zkušenost, že hodně lidí ani
neví jak obrázek zmenšit a naservírovat tak, aby to ostatním nebylo
obtížné a aby to nebylo "tlusté"
Nemyslím tím zrovna tady konferenci. Ale běžně dostávám od promovaných
inženýrů techniky přílohu do e-mailu, kde mi dotyčný třeba nafotil
součástku 10 Mpix foťákem
do JPG a ve snaze, aby ten obrázek nebyl tak velký ho ještě zazipoval. V
textu pak byla ještě poznámka, že mu nejspíš nefunguje ZIPovač, že to
příště pošle v RARu  :-(