Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy)

Pondělí Únor 25 21:40:57 CET 2013

Hezký večer,

     risknu to a posílám obrázek. Vybrala jsem formát, kde to dává
nejmenší velikost. Vyšel z toho vítězně JPG. Když to uložím jako GIF,
tak to má skoro půl mega. Osobně nemám moc ráda, když se takové malé
obrázky dávají jinam, takto je to lepší. Veliké jsou něco jiného.

     Asi nezbude než opatřit více typů a pak to zkoušet, musím si zase
jednou udělat výlet do Prahy :-)

     Saša Svobodová