Koniec znacenia SMD odporov

Pondělí Únor 25 19:09:59 CET 2013

Nevim, jestli neznaceni odporu je to spravne tema k ideologickemu boji,
jinak nic proti, najde se dost jinych zasadnich temat bohuzel.
Pokrok nezastavis, stejne jako se ruzne blechy T,D, male IO znaci jen
jakymisi kody ktere se take blbe hledaji takze to beru, jako by tam
nebyly a soucastky skladuju v peclive popsanych zasobnicich, tak me je
celkem jedno jestli se budou znacit rezistory, stejne jsem si uz dlouho
zadny necetl protoze musim dlouho ostrit oko (nebo najit lupu) uz u 0805