Modul Eth PHY pro obecne pouziti

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Únor 25 12:32:47 CET 2013

Sla zde rec o PHY a zminka o Etht rozhrani se objevila i ve vlaknu Akoze
curve tracer.
Trochu jsem se nad tim pres vikend zamyslel a zkusil nakreslit modul s
nejakou pridanou hodnotu
Pridana hodnota by mela byt v pouziti LAN8740, ktery by se mel zacit dodavat
v prubehu dubna a splnuje Energy Efficient Ethernet (IEEE 802.3az) coz
znatelne snizuje spotrebu
Nevim zda se ma cenu takovym modulem zabyvat, v cine koupite hotovy PHY 10/
100 za 200Kc a cena PCB+soucastek vychazi kolem, 150Kc.

Presto predkladam k diskuzi

Na schematku  zatim neni dokreslen RESET a moznost pouzit jineho napajeni IO
nez je 3.3V.

- Uvazoval jsem o implementaci PoE, spise Pasivní PoE nez PoE podle IEEE
802.3af. Nepodarilo se mi najit levny RJ-45 s integrovanym trafem, ktery by
to umoznoval
- Uvazoval jsem o pridani dalsi ochrany proti bleskum, LAN87x0 maji sami o
sobe ESD Performance +-8kV, ale mam overeno, uder blesku do zeme 50-100 od
baraku nepreziji
  bezne dostupne ESD diody http://cz.farnell.com/stmicroelectronics/usblc6-2
sc6/esd-protection-3-5pf-17v-sot23/dp/1269406RL pri dvou kusech stoji stejne
jako samotny PHY obvod a udavana odolnost je stejna.

- nejsem si jist zda ma cenu umoznit pomoci odpru nastavovat adresu PHY a
mod do ktereho se eth zapne po resetu?
- v ramci miniaturizace jsem uvazoval zda misto krystalu v 49US nepouzit SMD
6x3, je to vice sexy, ale hure dostupne a drazsi.
- PCB rad bych se vesel do 50mmx50mm prizeru, ktery cinane umi vyrobit v 10
ks za 9.9$ snad se to vejde, PHY by kvuli ruseni nemelo byt k trafu v RJ-45
blize nez 25mm, provedeni podobne
http://www.ebay.com/itm/DP83848-Ethernet-Physical-Transceiver-RJ45-connector
-control-interface-Board-Kit-/260868624339?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3
cbcfb4fd3

Uvitam pripadne pripominky a postrehy
http://www.upnito.sk/0/8a4ypzfnyesbmwn8at33hdcktftmxpyv.png
http://www.smsc.com/Products/Ethernet_and_Embedded_Networking/Ethernet_