Re: Elektronický startér

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Únor 23 19:55:28 CET 2013

 23.2.2013, 19:49:23

Nemusi tomu tak byt. I ten starter, ma jiste nejaky vnitrni odpor
(urcite hodne nelinearni), takze je jiste mozne, aby na starteru bylo
vyssi napeti nez zapalne. A pokud to bude jen kratkou dobu, uvadi se
ze zapalovaci impulzy trvaji radove us, pak ani nemusi dojit k
poskozeni starteru.
Ale priznavam se, ze jsem to vlastnorucne nemeril, vychazim z
literatury. Je sice mozne, ze to proste jednou nekdo napsal blbe, a
vsichni ostatni to od nej opisuji, ale nezda se mi to prilis
pravdepodobne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz