Elektronický startér

Sobota Únor 23 17:22:08 CET 2013

Hezký večer,

     ale jak se na startér dostane napětí při přerušeném vláknu trubice?
V článku se píše o tom, že se obvod zařadí místo původního startéru. To
je to, co mi nejde na rozum.

     Pokud trubice s doutnavkovým startérem nezapaluje VN, co ji pak
tedy zapálí? Nemyslím otázku nijak provokativně, jen mne to skutečně
zajímá. Do dneška jsem žila v domnění, že po rozpojení doteků startéru
vznikne na tlumivce VN pulz, který trubici zapálí (a nebo také ne a pak
se pokus opakuje).

Saša Svobodová