Jak se pocita cena vyrobku - certifikaty

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Únor 23 14:36:37 CET 2013

Chtěl jsem pouze upozornit na možnost zneužívání rozdílů mezi
"faktická škoda" a "možná, potenciální škoda" IMHO je důležité, jaké
důsledky na životní úroveň občanů konkrétního státu  budou ty které
rozhodnutí mít, ale od toho jsou samozřejmě jiní. Rozepsal bych se nad
certifikáty("měděnými" kabely) importérů z Číny, ale jsou za to
placeni jiní a s tím vědomím, že vydírání jednotlivců nelze aplikovat
na velké korporace či státy.
Miloš Dašek