Elektronický startér

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 23 14:10:49 CET 2013

Jo aha, teď jsem si tam přečetl, že to má fungovat i s přerušeným vláknem.

No tak to nevím...tyristor není schopen vypnout při protékajícím proudu,
takže něco jako velké napěťové špičky na tlumivce (potřebné pro zapálení
bez žhavení) by vyrobit neměl.

Chtěl bych to fyzicky vidět (a hlavně změřit osciloskopem).

---
Jirka