RF modul pro přenos hlasu

Sobota Únor 23 11:01:09 CET 2013

Je hezké, že místo analogového přenosu hlasu v nějakém pro to určeném
pásmu se dneska raději sáhne po digi modulech na 2,4 GHz. Tam už snad
každý cpe úplně všechno, včetně řízení modelů letadýlek. To pásmo je
snad nafukovací? Tam přece musí být strašný bordel.
Anděl

Dne 23.2.2013 1:27, Jirka napsal(a):
> Další zajímavé odkazy:
>
> http://www.wenshing.com.tw/Products/RF_Module/Wireless_Audio_Module/
> (kromě dalších frekvencí dělají 2400 i 863 MHz)
>
> http://www.active-robots.com/special-offers/radio-modules - bohužel
> bez přijímačů - komplet to mají na
> http://www.nghobbies.com/cart/index.php?main_page=index&cPath=1_10_82_131_28
> (http://www.tgwdz.com/asp_bin/pro_img/200922194627531.pdf)
>
> http://www.azurewave.com/wireless_module_1.asp dole
>
> ---
> Jirka

>>> vlastnosti (nastavení kanálu, detekce squelche atd.) bych řešil