Jak se pocita cena vyrobku - certifikaty

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Sobota Únor 23 09:28:23 CET 2013

Trochu odbočím a zeptám se, jak je to v takovémto případě s prohlášením
o shodě atd.? Pokud se prodává kusové zařízení v podobné cenové hladině,
tak přeci není reálné platit k tomu EMC zkoušky.

V dřívějších příspěvcích jsem našel, že prohlášení si můžu napsat sám,
to se ale přeci vyplňuje na základě protokolů ze zkušebny, nebo ne?

J.S.