Re: Nabíječka LiPo aku

AZe aze na seznam.cz
Pátek Únor 22 18:15:24 CET 2013

Po podrobnějším zkoumání jsem objevil u oné tlustodrátové tlumivky mosfet SI4835DY (pouzdro SO-8), logic L, -30V 13A, je proražený. Tak z toho se asi zakouřilo, je na něm stopa.
Vedle je ještě nějaký podobný označený 106A a další je u výstupu, také SO-8, ty se zdají OK. Nenašel jsem, co jsou to zač, ale nožky mají zapojené stejně, budou to také nějaký fety. Je tam symbol výrobce International Rectifire, ale nenašel jsem jej.
SI4835 by se dal sehnat,  http://cz.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N=2007+204245&Ntk=gensearch&Ntt=4835&Ntx=mode+matchallpartial, i jinde, http://pchub.com/uph/model/0--20599-1/Transistor-parts.html , ale netroufám si ho odpájet.
Nemám představu, zda jsou tyto tranzistory běžně používané či ne.
aze

  ----- Original Message -----
  From: newlad na centrum.cz
  To: HW-news
  Sent: Friday, February 22, 2013 1:50 PM
  Subject: Re: Nabíječka LiPo aku

  Nejaka (zatim jsem neprocital) diskuze na rcmanii:

  http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?p=184030

  Vladimir

  > Od: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
  > Komu: <hw-list na list.hw.cz>
  > Datum: 22.02.2013 12:45
  > Předmět: Re: Nabíječka LiPo aku

  http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6792__iCharger_106B_plus_250W_6s_Balance_Charger.html
  (nejznámější a ověřený prodejce)

  http://www.jun-si.com/EnProductShow.asp?ID=91 (výrobce)

  http://www.rcgroups.com/forums/member.php?s=8351100bffe3ae34dca8d01d6b0285e5&u=143941
  (diskuse výrobce se zákazníky)

  Dá se koupit samozřejmě i jinde včetně ČR (viz vyhledávání).

  Pracuju různě na střídačku celkem se třemi různými kusy koupenými v
  různou dobu, mají různý firmware (dá se standardně vlastními silami
  měnit). Problém nemá žádný z těch kusů.

  ---
  Jirka