OT: kde jsou trznice v PL u Karvine?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 22 10:56:41 CET 2013

Nejake trziste v Cieszyn (asi 15Km od Karvine, hranicni prechod)
49°45'13.405"N, 18°38'28.635"E
49°44'47.822"N, 18°37'48.778"E

Je jich tam jeste vic, ale ty neznam ani dle polohy, jelikoz se v
soboty (to je jich otevreno nejvic) vyhybam vyjiti do mesta jak cert
krizi.  Proste staci nasledovat davy.
Ale na elektroniku a vzduchovku bych to moc nevidel. (ale fakt nevim,
naposledy mne tam nekdo donutil jit tusim pred 10 lety).
Marek