kde jsou trznice v PL u Karvine?

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Pátek Únor 22 10:52:33 CET 2013

Mezi hranicnimi mosty je "mala" burza-hadry, potraviny,boty apod.
Jinak porad jeste funguje i "velka" kousek pod hrbitovem, kde byl
vzdycky vetsi vyber zejmena naradi apod.
Akorat je tam vsude zpoplatnene parkovani a automaty narozdil od
trhovcu ceske koruny neberou, takze je jednodussi auto nechat na ceske
strane a ten kousek dobehnout.
JURP