Nabíječka LiPo aku

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Únor 21 10:30:02 CET 2013

Zdravím. Můžete doporučit nějaký osvědčený spolehlivý typ nabíječky LiPo
baterií?
Mám tady od číňana SKYRC- IMAX B6, ale začala se chovat divně. 3S nabíjí
proudem jen do 0,4A, tedy nějak funguje i balancuje, ale 2S odmítá úplně, po
několika sekundách oznámí Break down, a nerozlišuje režimy
nabíjení/vybíjení, stále nabíjí a po těch několika sec. vypne. Je tam cítit
připečená pryskyřice plošňáku, po rozborce není nic vidět, ale několik
mrňavých diod a tranzistorů (?) dost hřeje.Je tam jediný výkoňák TO220,
CEP6060 (N, 60V, 48A,), a jeden 7805 také TO220.
Mám obavy, že mnoho českých prodejců nabízí podobné šmejdy, proto píši sem.
Ideální by bylo něco pro 230V i 12V DC.
Máte něco ověřené, co skutečně funguje a vydrží?
aze