Laserova vodovaha ?

Čtvrtek Únor 21 08:49:30 CET 2013

Jo a znova to celé nastavovat? Já jsem si laser přidělával k vodováze
sám a nejvíc práce nedalo ho tam přidělat, ale nakalibrovat to. V
principu je ta kalibrace jednoduchá. Posvítíte z místa A to 10m
vzdáleného místa B, uděláte v místě A puntík odkud to svítilo a v místě
B kam to svítilo. Pak s vodováhou přejdete do místa B, výšku paprsku
nastavíte na puntík a kouknete, kam vám to svítí do místa A. Když je to
blbě, hnete laserem a postup opakujete. Naběháte se a je to na dlouho.
Samosřejmě pak výsledná přesnost záleží, jak dokážete odhadnout že je
bublinka uprostřed, ale pod 0,5 cm/10m jsem se dostal v pohodě.
Betonoval jsem podle toho základovou desku a zedník s nivelákem se pak
divil, jak jsem se trefil :-)
Anděl