Re: KICAD - rozlití země

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 20 17:42:39 CET 2013

Dobrý den,

pokusím se popsat co dělám a poprosím o radu, co dělám špatně.

Výchozí stav :  všechny GND plošky na obou stranách mám propojené
normálními spoji
včetně prokovů v místech, kde bych je chtěl mít.
Po otevření souboru .brd  mám GND plochy na obou stranách nevysvícené.
Kliknu na nástroj " Přidal vyplněné oblasti " a pak kliknu někam do plochy desky
levým tlačítkem. Otevře se mi dialogové okno, kde přiřadím třeba
červenou vrstvu GND.
V tu chvíli se mi všechny GND spoje na obou stranách desky rosvítí.
Nastavím okraj zóny na "čára" , spojení plošky na "solid" a  ty další
předvolby nechám zatím být
a kliknu na O.K.
Nakreslím na desce zónu levým tlačítkem. Při ukončení zóny kliknu
pravým tlačítkem
a z kontextového menu zvolím "uzavřít obrys zóny".
Pak v ploše zóny kliknu pravým tlačítkem a vyberu "vyplnit/znovu
vyplnit všechny zóny.
Problikne mi malé modré okénko s nějakou hláškou, kterou nejsem
schopen tak rychle přečíst
a nestane se nic. Ze zóny je tam pořád jen původně nakreslený obrys.
Je jedno, jestli se nakreslená zóna dotýká nebo nedotýká GND spojů na
kterékoli straně.
Když ale vypnu přiřazení zóny GND , tak se mi po zobrazení hlášky o vzniku
nepřipojených ploch,  zóna vyplní.
Jestli tušíte, kde je problém, pomozte mi prosím.

Díky