Kde se da sehnat CCD radkovy snimac?

Středa Únor 20 12:34:38 CET 2013

Neeee to neni na bastl ale seriozni projekt, cili neco moderniho co
pujde sehnat i perspektivne. Datasheetu ruznych vyrobcu je dost, jen
nemuzu najit, kdo to prodava.
Jo a pak to taky chce velky objektiv - na to by se hodil nejaky std k
zrcadlovce nebo to potrebuje neco extra?
Zatim je to ve fazi zkoumani, jestli se pustit do vyvoje, navic ten
opruz s FPGA...