OT miesanie ChS1200

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 20 12:12:24 CET 2013

Ano, máte pravdu, teď jsem to porovnával.

Mnou postřehnuté změny:

1) poměr 7:100 místo 6,5:100 pro P11:ChS1200(371) - no, budiž, já mám
jiné informace, ale hlavně je ten poměr nekritický a méně než 10% změna
není podstatná

2) výpočet i pro objemy pryskyřice menší než 1 ml - opravdu to využijete
a hlavně odměříte příslušné množství tužidla? I "inzulínka" má konečné
rozlišení...

Nic proti změnám, jen jsem se pozastavil nad užitečností...

---
Jirka