Re: Re: Vyreseno:Re: Re: Eagle_potlaceni_vypisu_nekterych_soucastek_v_BOM

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Středa Únor 20 12:09:33 CET 2013

Zdravím,

já to používám tak, že do value si dám jen nějaké základní info a pak pomocí
ikony ATT přidám,

nový attribut a v něm si nastavím skladové číslo.

Skladový SW má pod každým číslem uloženy všechny informace. (vlastně to plní
stejnou funkci jako u Vás Excel)

Pokud bych chtěl víc informací k součástce, tak bych tam případně přidal
potřebný počet attributů.

Ale o to se mě nejednalo, potřeboval jsem aby v seznamu součástek nebyly
některé součástky*.

* jedná se o součástky, které jsou jen obrazec na plošném spoji.

Honza